Verrassing!

14 juni 2015 - Boekelo, Nederland

Lieve allemaal,

Zoals een aantal van jullie inmiddels weten ben ik weer terug uit Azië. Dit in alle stilte voor de verjaardag van mijn vader op 12 juni, hij wist namelijk van niks! Hij was ontzettend verrast en het was een geslaagde terugkomst!

Ik heb ontzettend genoten van alles wat ik heb meegemaakt met Manouk! Van geen enkel moment heb ik spijt, maar het was na 5 weken goed voor mij. Het gemis van huis, de warmte, muggen en weinig slaap hebben mij bij de beslissing geholpen. Manouk heeft daarom gekozen om richting Australië te reizen en om daar rond te trekken.

Nadat ik Thailand en Cambodja heb gezien zou ik nog graag keer terug willen om Vietnam en Laos te zien, dit voor een aantal weken uiteraard!

Binnenkort zal ik mijn laatste reisverslag plaatsen zodat jullie nog even na kunnen genieten van de verhalen!

Heel veel liefs Jolijn

1. Irma Bellers:
    14 juni 2015
    Wat een verrassing Jolijn!!Het is wel jammer voor je dat het zo gelopen is.Maar ja het is ook wel leuk om weer thuis te zijn.De ervaring die je hebt opgedaan kan niemand je meer afnemen.
    tot gauw!!
  2. Kitty:
    14 juni 2015
    Lieve Jolijn,

Ik heb het altijd wel geweten. Je bent een bijzonder kind.
    Knuffel van Je Tante
  3. Yvonne Asbroek:
    15 juni 2015
    Dag Jolijn,
    Wat zullen je ouders blij zijn. Maar knap dat je voor jezelf de keus hebt gemaakt. Kom snel een keertje langs op de Tukkerij om bij te kletsen.
    Groetjes Yvonne
  4. Astrid haan:
    15 juni 2015
    Hee verrassing! Maar zeker een goed besluit genomen . Het was alleen maar erger geworden als je daar was gebleven.